Sunday 29 November 2009

unknown story prolog






STORY ENDING






ALEEYA SOFIA.Seorang gadis berketinggian 160 cm.Berkulit sawo matang namun cukup ayu.Pelajar berumur 16 tahun di SMK Tembok Putih,Ipoh.Dia aktif dalam permainan futsal dan bola jaring.Walaupun bukan pengawas, namun diberi tanggungjawab dalam menguruskan pelajar kerana dia seorang yang bertanggungjawab namun mempunyai sifat nakal dan kebudak2an.Aleeya ialah anak bongsu dari 6 beradik, mempunyai 5 orang abang di atasnya.

"Cinta bukan segalanya...tapi segalanya memerlukan cinta.."

FATIN NABILAH.Kawan baik Aleeya yang hanya duduk berhadapan dengan rumah Aleeya.Juga bersekolah di sekolah yang sama namun aktif dalam kuiz dan badminton.Berketinggian 157 cm dan mempunyai lesung pipit di pipi kanan.Berkulit kuning langsat dan agak gelabah.

MUHAMMAD NUR HAZNIQ.Berusia 17 tahun di SMKS Daun Pegaga, Ipoh.Ketua pengawas berkaliber,aktif bola sepak dan syarahan.Tampan,kacak,bijak,cerdik, pandai,gentleman,caring tp agak pemalu dengan kaum hawa except keluarganya.
Berketinggian 167 cm, bertubuh tegap,berkulit cerah dan memakai spekmata yg membuatkan dirinya nmpak smart.Paling menarik ialah senyumannya yg menawan semua gadis di sekolahnya.

AHMAD SYAIFUL.Berumur 20 tahun, belajar di UiTM Perlis.Abang Aleeya yang periang,nakal,suka mengusik,tampan dan caring.Tidak mudah goyah dengan pmana2 perempuan kecuali seseorang.Agak berani membuat sesuatu luar dugaan tapi malu mengatakan apa yang dia rasa.

Percintaan,
Persahabatan,
Perjuangan,
Pengorbanan.


Semua bergabung menjadi satu.

Nantikan..

1 comment: